چطور پیج اینستاگراممون رو نابود کنیم؟

چطور پیج اینستاگراممون رو نابود کنیم؟

شبکه‌های اجتماعي به خصوص اینستاگرام مهمترین کانالهای ارتباطی برندها هستند و بواسطه ارتباط دوسویه، بیشترین تاثیر رو در تصمیم به خرید دارند.

چند وقته خیلی با این موضوع برخورد میکنم که شرکتها، برای شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام، هزینه زیادی می‌کنند ولی نتیجه عکس می‌گیرند.
فالوورهاشون درگیری کمی دارن و اساسا محتواشون دیده نمیشه!

وقتی باهاشون صحبت میکنیم و عارضه یابی میکنیم به چند عامل اصلی می‌رسیم.

۱- استراتژی محتوا و عدم انطباق با استراتژی برند

خیلی از سازمانها نمیدونند چه مسیری رو برای تولید محتوا پیش بگیرند و فقط به‌صورت پراکنده و بی‌برنامه محتوا تولید می‌کنند.
به همین دلیل مخاطب نمی تونه ارتباط بگیره در نتیجه نرخ درگیری با پیج به شدت کاهش پیدا میکنه چون الگوریتمهای شبکه‌های اجتماعی طوری طراحی شدن که فقط پست هایی رو می‌چرخونن و به خوبی انتشار میدن که مطمئن باشن برای طیف بزرگی از مخاطبان اون موضوع جذاب باشه.

۲- جذب فالوور با جایزه

این روزا به مواردی برمی‌خوریم که حتی برندهای بزرگ برای جذب فالوور جایزه میذارن تا بتونن تعداد فالوور و لیدهاشون رو افزایش بدن‌ در حالیکه متوجه نیستند که دارن آدم‌های اشتباهی رو جذب میکنن. متاسفانه صاحبان کسب و کار به دلیل عدم آگاهی، شاخص ارزیابی عملکرد بخش شبکه اجتماعیشون رو تعداد فالوور در نظر می‌گیرند در حالیکه نرخ درگیری مخاطب، مهمترین شاخص ارزیابی عملکرده!

۳. اطلاعات اشتباه که توسط پکیج فروشا به صاحبان کسب و کار داده میشه و باعث میشن ، خسارات جبران ناپذیر به کسب و کار وارد بشه.
چند روز پیش یکی از دوستام روی یه ترند اشتباهی محتوا تولید کرده بود وقتی بهش گفتم چرا این کارو کردی، گفت یه استاد شبکه اجتماعی داشتم گفته روی هر ترندی موج سواری کنید!!!

۴. مونولوگ ممنوع!
شبکه اجتماعی یک کانال ارتباطی دوسویه است . به برند هویت انسانی بدین و با مخاطب در تعامل باشید.
‌.

⚠️دانش و شناخت از فضای سوشال، استراتژی درست و خلاقیت، ابزارهای شما برای موفقیت در شبکه های اجتماعیه

📝دیگه ای چه مواردی به ذهنتون میرسه که میتونه به پیج آسیب بزنه؟

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید